Tuesday, January 26, 2010

::sweet seventeen::

tOday is my yOunger sister bufday ^_^
SITI MUNIRAH BTE CHE SHAMSHUDIN
<<>>
..smOga panjang umur & dmurahkan rezeki..
..smOga cemerlang dlam pelajaran..
..snyum, ceria & hapi alwayz..
nie adik aku yg bwah achik, kami pnggil die ateh.. skrang ateh study kat PENANG *oversea jugak nie, muahahaha~
adiah ape aku nak kasi thun nie ye.. handphOne bOleh tak? ^_- bOleh lah kan, die dpat kputusan cemerlang pmr lepas tapi aku tak kasi adiah pn lagi.. keji kan, hihihi..
tak smpat maa, alih2 tgOk ayah dah antar die pegi penang sO tak sempat nak kasi adiah.. nak jumpa, nak kiss, nak hugs bagai lagi lah tak sempat tau *ayah aku bukan jiwa emO nak kasi ktOrg adik beradik hugs, kiss2 smue nie.. tetiba jer die bawak pegi, ghaib mcam tue jer.. owh, sngguh tidak adil~
klong syang ateh slalu ^_-
P/s: gmbar ateh takde lah, die nie bukan suke bergmbar sngat.. bukan mcam cik yunie ye, Over acting lelebih, hehe *nsib baik cik yunie tak bca blOg aku, klu tak masak cheq, haha~

No comments: