Monday, April 12, 2010

::rumah peranginan::

masih lagi cite tentang hujung mggu, kali nie aku shOw Off kan umah yang ktOrg duk time kat PD yer.. kat PD mak Jai dah tempah satu unit mcam alah2 apartment gitue lah.. satu unit umah ade dua bilik, satu tuk aku ngan cik yunie & satu lagi tuk mak ayah jai..
Oky lah bilik tue, saiz nyer sedang2 ajer.. satu unit sesuai tuk empat ke lima Org, kalu kOrg rmai, kne ambik yang tiga bilik.. tapi nO hal lah, kO bawak jer tOto, hampar kat ruang tamu, dah bOleh tidO, hihihi..
kasturi 4 nO umah ktOrg.. tapi aku lupa lah nak snap2 gambar ruang tamu, dining.. lupa maa ^_^ lagi pn sampai jer mak ayah jai duk lepak dOpan TV, tak kan aku Over nak ambik gambar pulak kan..
nie bilik ktOrg, katil dOuble, kO heret lah tilam satu lagi bawah katil tue.. dah bOleh tidO dua Org sebilik.. abaikan cik yunie yang mmg suka berpOsing tue, huhu..
ktOrg duk kat
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Rumah Peranginan Persekutuan Port dickson
nie sbnar nyer rumah kerajaan tuk kakitangan yang nak berchoti.. tak yah nak tempah2 hOtel bagai.. murah beb, harga tuk Org biase rm100++ tapi tuk kakitangan kerajaan just rm40 satu malam, huhu..
bnyak tempat ade.. antara nyer langkawi, camerOn, sabah, lOndon pn ade.. tapi nak apply menungguuuuu yang amat lama.. kne bOoking dulu, yelah dah murah, sape tak nak kan.. mak jai bOoking umah nie dari bulan 1 lagi tau, tuk berchOti hujung mggu lepas, byang kan lah, dOkat empat bulan, huhuhu...
Oky lah tue kan, yang penting dapat berchOti, tenang kan fikiran ngan Ongkos yang murah =D aku dah tau cara apply nnt bOleh lah chOti2 malaysia ngan en ridzuan pulak ^_^

No comments: