Tuesday, April 14, 2015

::kakak Raisya, adik Rayyan::

kakak Raisya, 1st time tengok adik kemain laa dia menjerit, ketip bibir macam nampak hantu, hahaha... ok nii serius, betulll tau, bukan aku buat cite lawak..

shocked tengok adik kot, tue pasal jadi gitu... dia pulak baru bangun tido, nampak ibu pegang budak kecik, kecik besar kecik besar dia tengok kan, tue pasal ada drama swasta jap dalam kereta..

dia suruh aku letak bawah adiknya, dia nak duk atas riba aku.. nasib baik kakak ipar aku datang sama, dia laa yang bawa kereta, incik ridzuan pangku Rayyan, aku pangku Raisya, huhuhu...

tapi tue cite hari pertama, sekarang dah okay........



mintak nak pangku adik dia... kemain dia suka bila aku kasi.... yang adik pun senyap jer duk dalam pangkuan kakak...


adik tido kang jap-jap datang kiss... adik jaga kang mula laa, "baby... baby..." duk panggil.. adik pun tersengih-sengih bila kakak agah dia..


tido ngan adik sama-sama... main sama-sama...



taktau laa apa yang dia sembang ngan adiknya tue... kakak cakap, adik tergelak, best friend sangatttt....


tak sabar nak tunggu dua beradik nii besar..
terima kasih Ya Allah, dan aku akan jaga amanah-Mu ini sebaiknya....

2 comments:

misz sheyla said...

comelnyeee 2 2...kakak dah besar boleh main dgn adik

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI