Monday, January 30, 2012

::baby cOt, perlu ke tak?::

bagi aku, memang amat memerlukan baby cOt (^_^) tak kesah laa kalu ada yang pertikaikan.. membazir kalu beli, tak penting laa nanti baby bOleh tidO sekatil ngan mak ayah jugak..

Oh!! kenapa aku perlu dengar cakap Orang, diaOrg bukannya berada dalam situasi aku, betOl tak? anak aku nanti memang tidO asing takdenya nak tidO sekatil melainkan kalu balik kampung @vacatiOn laa..

untuk katil baby aku takde nak beli yang mahal pun.. stail aku; asalkan cantik, murah pun aku rembat.. aku bukan laa seOrang yang pentingkan jenama =D

katil macam nie memang menjadi idaman kalbu, hehe.. tak tahu laa kenapa, nampak cOmel kan?

dah survey dua tiga tempat, harga lebih kurang dalam rm350, murah kan? bajet aku untuk katil baby rm500 sO Oky laa tue.. lagipun senang jenis berOda, nanti bOleh aku heret masuk bilik @pi ruang tamu, hehe..

aritu satu mall kat kelantan jual ala-ala macam tue jugak tapi lagi cun, lagi taff macam kayu.. harga pun lagi murah rm290 tapi apa kan daya, incik ridzuan kata susah nak wat balik KL..

takpe, nanti aku try cari kat KL, mane tau kOt-kOt ada kan (=_=) harap-harap laa ada, yang tue lagi cOmel laaa, hehehe..

selain dari katil, almari baju baby penting jugak.. takkan nak share almari ngan mak ayah.. almari mak ayah pun tak cukup nak letak baju sendiri, ahak!! almari baby nanti ingat nak cari kat IKEA =P
v
v
v
v
v

bilik baby yang aku berkenan, simple kan.. tak perlu barang banyak, hanya katil, almari dan satu kerusi untuk menyusu.. cuma nanti takdelah kaler putih, nampak pucat.. aku nak warna-warni, baru ceria sikit..


**angan akan jadi kenyataan bila dapat rumah sendiri, rumah sewa nie malas betOl laa nak menghiasnya, huhu

3 comments:

adianiez AIDA said...

baby cot penting. sebab bahawa biar baby tido atas katil if kita x tido sama. ada yg jatuh ke bawah. then, bila dia da besar skit, time kita da keje, dia bleh stay main dlm tu. kurang bahaya... anak2 aida memang ber baby cot :) good investment. anak aida cucu sulung. hingga sekarang, cucu emak abah aida ke 7 menggunakan baby cot aida.

intan_blur said...

mahal lain citer kan nurul..pejam mate je bayar,,hahhahaha ;)

nurulhuda said...

terpaksa laa pejamkan mata kalu yang mahal tue jugak berkenannya, huhu