Monday, January 16, 2012

::baskin rObbins.... nak lagiiiiiiiii::

1st time menerai walaupun baskin rObbins dah lamaaa kat malaysia =)

selalunya aku masuk, tgOk harga mahal, keluar balik, ahak!! dulu ahkak kedekut sikit bab duit tapi sekarang tak berkira dah.. nak makan apa pun, mahal ke murah semua balun (^_^)

tapi kali nie incik ridzuan yang belanja (=_=)

aku sentap kOnunnya laa sebab balik kampung dia dan sebagai upah ikut balik, incik ridzuan sanggup belanja apa pun sO aku reQuest baskin rObbins, sekali dipersetujui dOng =]
v
v
v
kejadian di RnR Tapah malam tadi =D
nie aku punyer dalam rm10.90, kalu tak silap..
One scOop sahaja =(

incik ridzuan punyer rm16
twO scOop+pisang+kOn =)

perbezaan yang ketara disitu tapi aku memang puas hati yang incik ridzuan punyer kalu nak dibandingkan dengan tutti frutti *klik baca entry lepas~ berbalOi-balOi (^_^)

muka Orang bangun tidO pastu terus pi makan eskrim.. teruk betOl keadaan muka aku sejak pregnant nie..
"yunie, jOm pi wat facialll!!!"
v
v
v
v
v
rentetan gambar incik ridzuan yang happy sebab eskrim dia lagi best, huhu.. jap jap suruh ambik gambar dia, nyampah teman, huh!!
sehingga ke titisan terakhir, huhu..

aku pun pelik sapa yang sentap dengan sapa nie.. dah laa eskrim dia paling best.. nampaknya terpaksa laa aku buat-buat merajuk lain kali, bOleh paw baskin rObbins lagi, hehe T__T


No comments: