Tuesday, January 3, 2012

::cuti terasa panjangnya tapiii...::

hari pertama bekerja di tahun 2012 tapi semangat aku takde, ahak!! bukannya apa sebab takde kerja laa beb, kebOsanan yang amat =) *semua kerja dah siap cuma tunggu amend dari incik bOs~

cuti hujung minggu aku tak ke mane, ada KL.. jiran sebelah menyebelah pun naik heran, ahak.. tak pi mane pun tetap jugak takde kat rumah, huhu.. ada ajer aktiviti luarnya..

hari sabtu;
aku dan incik ridzuan ke bengkel kereta.. ingat lagi tak kOrang yang aritu service kereta sampai rm600.. kali nie sambungannya, service tang tayar pulak kene lagi rm500 =(

Waduh! waduh!! tang kereta pun habis rm1100 bulan nie, betOl-betOl major service, uwaa!! kereta kecik maintenance tinggi maa..

pastu ktOrg ke KL sentral, settelkan pasal kad 'tOugh n gO' yang dah expired tapi duit dalam tue ada rm50, terpaksa tukar kad baru dan tunggu lagi dua minggu, huh!!

then aku temankan incik ridzuan shOping baju kerja dia yang dah lama tak berganti =) dOn't wOrry aku takde shOping.. yup, percaya laa kata-kataku ini ^_-

Oh!! sebelOm tue ktOrg tgOk wayang =p

sambut tahun baru - atas katil, ahak!! frust sebenarnya sebab ingatkan nampak bunga api dari genting highlands tapi ngak nampak sO tidO lagi bagus, huhu..

hari ahad;
paginya aku kemas rumah =) lepas tue lepak-ing tgOk TV jap then keluar shOping barang dapur.. pastu terus ke rumah kawan incik ridzuan, tgOk baby girl baru lahir ;p

then aku ke KL sentral lagi, kali nie pi ambik achik yang baru sampai dari Australia.. yup, dia balik cuti musim panas T__T

lepas tue berjalan sakan lagi, naik mOnorel ke lOwyatt pulak, temankan achik beli mOnitar.. lama jugak laa meneman anak teruna sOrg tue..

sesi mengenyangkan perut kan kampung baru, pastu berjalan lagi ke uptOwn danau kOta.. waduh!! waduh! betOl-betOl mudah beranak aku nanti, ahak!! kali nie teman jejaka berdua tue shOping..

aku? teman free, takde shOping apa pun.. seriOusly mOod nak shOping memang takde langsung.. sedey hidup beb, tetiba pOmpuan tak reti nak shOping.. ahakk!!

hari isnin;
keluar petang, kali nie pi tgOk rumah =_= tengah usha rumah lain pulak, cerita tang rumah nie lain kali laa yer tapi ktOrg memang nak try masuk lOan bank.. kalu lepas, alhamdulillah =)

lepas tue pi lepak rumah pak muda, hehe ^_^ lepak sampai maghrib then balik rumah.. malamnya layan Ombak Rindu kat astrO 1st =D malam nie nak layan lagi, ahak!! layan laa kO sampai muntah dua hari nie T___T

sekian cerita hujung minggu aku, terasa lamanya cuti tapi kemalasan pulak nak datang kerja hari nie, kan bagus kalu dapat sambung cuti lagi, kihkihkih..


P/S: entry tak bergambar, kemalasan yang
teramat untuk snap, pOse sana-sini, huhu


No comments: