Wednesday, November 23, 2011

::menerai tutti frutti =D::


cerita petang semalam =) incik bOs takde, staff mula lah menjamu selera kat Opis.. memula jamuan gOreng pisang, tak sampai sejam ke tutti frutti pulak ^_-

tutti frutti takde jauh mane, blOk belakang Opis ktOrg ajer pun tapi tak pernah nak singgah sebelOm nie.. kak intan kata sempena malaysia menang jOm laa ke tutti frutti, ahak!!


ktOrg ambik perisa vanilla, satu cup besar share empat Orang ^_- ater, nak merasa ajer pun, takkan nak ambik sOrang satu kan..


takdenya nak ambik buah-buahan, nantikan berat, mahal pulak sO kita letak benda ringan-ringan ajer =D
v
v
v

ringan pun rm16.30 tau!! nasib baik share, kihkihkih..
itu pun lepas diskaun 15% untuk ladies day, kalu tak maunya dekat rm18 kOt, huh!!


harap maklumlah, aku kan kamerawOman sO kOrang bayangkan ajer lah aku ada kat situ yer, hihihi

rasanya? Erm, bagi aku takde lah WOW!!! sangat.. biasa ajer pun, rasanya kalu pandai buat aiskrim sendiri bOleh tiru, lagi murah dan berbalOi =)
v
v
v

tapi tetap habis beb!! hehe.. bagi ajer apa-apa makanan kat ktOrg kOmfirm habis licin punyer laa =_=

bOleh nak merasa lagi next time tapi aku nak ambik cup kecik jer, huhu T___T


P/S:
kualiti camera handset aku nie dah makin dOwn laa..
adakah ini masanya untuk aku tukar handset baru?


No comments: