Friday, November 25, 2011

::pekena nasi arab lagi =D::

kali kedua berturut-turut bulan nie pekena makanan arab ^_^ lelama hidung anak aku pun dah macam anak Orang arab daa, ahak!!

kalu awal bulan ari tue aku menerai kebab, hari nie giliran nasi arab pulak =)
v
v
v
walaweiiiiii, banyak giler =p

geng Opis dah bagitau awal-awal, arini nak pekena nasi arab sO aku standby perut, sanggup beb tak makan breakfast pagi tadi, ahak!!

habis makan duduk tersandar kat kerusi =D tak terkata apa-apa, kenyang gilerrrr!! besar+berat giler rasa perut nie, hakhak =_=

malam nie tak bOleh cari nasi dah, kene makan benda simple.. kalu tak alamatnya tidO karang bergOsok minyak angin lagi lah jawabnya, huh!!


P/S:
incik ridzuan balik malam nie,
flight kul 9.05pm, lalalala =]


1 comment:

Dududu said...

favourite ni !!!! ^^