Wednesday, November 30, 2011

::new gadget fOr this year =_=::

rezeki lebih bulan nie, alhamdulillah =D

walaupun sepatutnya tak keluarkan duit sendiri tapi disebabkan dah terguna duit peruntukan sO terpaksa lah melabur jugak, ahak!!

nak punyer pasal kan, kene lah tOpup balik pakai duit sendiri =_= hehehe
v
v
v
hOhOhO!! tukar brand lagi, kalu dulu nOkia pastu ke sOny erisscOn sekarang aku guna SAMSUNG GALAXY ACE pulak ^_^

ater kO, samsung galaxy tab idOk lah teman mampu lagi beb!!
v
v
v
handset lama ada tersimpan dalam almari sOlek, wat standby kalu tetiba tepOn prOblem ^_- bak kata Opismate aku simpan untuk anak, hakhak.. betOl jugak =)

canggih anak aku, dalam perut dah ada handset, huhu.. mak dia dulu umur 20 tahun baru pakai handset tau!!
v
v
v
Owh!! lupa pulak, incik ridzuan pun tukar handset sama, dia kaler hitam and aku Ofcourse lah putih =_= tapi putih tang cOver belakang jer..

cadangan incik ridzuan nak tukar handset sebenarnya.. camera handset dia dah prOblem, handset aku pulak dua butang dah tercabut+camera pun dah start prOblem =(

ktOrg pakai sOny dah lebih dua tahun sO berbalOi jugak laa tapi aku anggap nie hadiah sebab aku prenant, ahak!!

aci tak kalu gitue T__T
hari nie aniversary tunang yang ke dua tahun =)


P/S:
tunggu duit peruntukan anak pulak..
nanti bOleh shOping barang baby =]

No comments: