Friday, November 4, 2011

::1liter air 1hari =D::

misi minggu nie, menghabiskan satu liter air dalam masa satu hari ^_^ dan harapnya akan berterusan sampai bila-bila..
v
v
v
v
v

nie bOtol tuk satu liter air, sekarang aku bawak bekal air putih dari rumah tiap-tiap hari ^_-

air kat Opis aku tak bOleh telan, tak tahu lah kenapa mungkin air Opis direct dari paip then tapis gitue ajer.. tekak aku nie nak air yang dimasak dulu, tak mau tapis-tapis kOt =_=

dua tiga hari nie nampaknya misi telah berjaya =D habis jugak air tue kat Opis, yang pasti separuh bOtol habis menjelang tengah hari..

ibu hamil bagus minum air putih banyak-banyak tau =) tapi yang tak tahannya setiap setengah jam sekali masuk tOilet, penat! ahak!!

misi seterusnya aku nak kurangkan minum tea-O ais ^_- aku nie asal masuk kedai makan mesti Order tea-O ais..


pesanan ye!! tea-O ais @semua yang berunsurkan tea, tidak bagus diminum time pregnant sebab nanti akan menyebabkan baby kuning =D

tapi tea-O ais jugak lah faberet aku, huhu!! alamatnya lepas nie kene pandai Order ais kOsong takpun jus buah T__T


No comments: