Friday, November 4, 2011

::little gift fOr newbOrn baby =)::

waduh, waduh, belOm lahir dah dapat gift ye, ahak!! sampai rumah incik ridzuan ambik satu parcel dalam pOstbOx
v
v
v
aku yang tergesa-gesa nak pi mandi nie, bOleh lagi dia tanya;

incik suami: ayang Order barang Online ke? dah sampai nie..
puan isteri: hah!! mane ada shOping Online, salah Orang kOt..
incik suami: salah Orang apa, nama ayang kat sini..
puan isteri: Erm!! bukak ajer lah *laju-laju masuk bilik air~

sambil mandi tue mula lah tak tenang siapa pulak baik hati nak kasi barang kat aku nie kan =_=

pikir-pikir barulah teringat, nie mesti dari
v
v
v
dumex mama club, kan betOl =) sebab hari tue ada dapat cOll then dia kata nak hantar sOmething
v
v
v
tOmeiii tak? kira gift sebab aku mendaftar sebagai ahli dumex mama club ^_^

bukan aktif pun, aku kan minum susu Mamil Mama sO prOmoter time beli hari tue daftarkan nama aku masuk club dia..

tOmeiii tapi kalu baby girl bOleh lah kasi, kalu bOy? alamatnya akulah wat tidO malam nanti, hakhak T__T

No comments: