Friday, November 11, 2011

::11.11.11 => pink bOok::

salam hari jumaat semua ^_^ tarikh cantik hari nie kan?!

lamaaaa giler aku tak update, sejak balik dari kampung langsung tak update apa-apa kat belOg, kerja banyak + kemalasan yang melanda maa, hihihi..

sekarang free sikit sebabnya incik bOs belOm masuk lagi sO sementara tunggu dia bOleh lah siap kOt satu entry kul 11am =_=
v
v
v
semalam aku masuk lambat, 1st time pi buat pregnancy checkup =D sampai klinik kul 730am pun still lagi kene menunggu, kul 9am baru bOleh start checkupnya..

ukur tinggi, berat, ujian air kencing, HP darah kejap ajer, zas-zas dah siap tapi nak tunggu masuk bilik jururawat tue lamaaaaa yang ampun.. kalu ada tilam bantal cOmfirm dah lena kat situ, huh!!
v
v
v
tadaaa!! buku pink saye ^_^

aku guna alamat rumah sutie, dekat sikit ngan Opis, tue pasal klinik gOmbak =) kalu guna alamat batang kali maunya aku ambik chOti tiap kali ada checkup kang..
v
v
v
vitamin yang dikasi ada laa dalam empat jenis, pastu vitamin dari klinik idzham lagi.. hari-hari setkan alarm makan vitamin kalu tak aku lupa nanti, hehehe..

aku ambik vitamin waktu malam, dua jam lepas makan sO ngam-ngam ngan time tidO, sebelOm tidO harus telan vitamin dulu.. my new rOutine started last night ^_-

hari rabu nie pi klinik lagi untuk ambik darah *bab yang paling seram sejuk nie, huh!!~ and my next checkup adalah 8hb disember T__T


No comments: