Thursday, November 3, 2011

::penyelesaian kepada sakit pinggang::

sekarang nie kalu duduk kat kerusi Opis, badan aku tak jadi 90 darjah dah, mesti cOndong 60 darjah gitue =) *bOleh imagine tak? takkan aku kene lukis kOt, huh!!~

keadaan tersebut telah mewujudkan ruang kOsong/gap antara belakang badan dan kerusi yang lama kelamaan menyebabkan aku sakit belakang =_=

Wah!! dah macam kasi ilmu kedOktoran pulak aku di petang hari nie, hehehe..

sO penyelesaian kepada masalah aku yang dah hampir seminggu duk lagu tue then ngadu-ngadu ngan incik ridzuan lenguh pinggang, makanya
v
v
v
v
v
semalam aku bawak bantal kecik untuk mengatasinya ^_^ besttttt wOoo letak bantal antara belakang pinggang ngan kerusi, empuk sekali =)

baru tiga bulan tapi gaya dah macam sarat sangat dah.. serius aku cakap, kalu sarat nanti tak tahu lah macam mane pulak peelnya, hahaha..



No comments: