Thursday, April 22, 2010

::checklist; baju family::

akhirnya hujung minggu lepas, aku dah setelkan semua pakaian ahli keluarga tuk dipakai time hari sanding nnt.. ibu, ayah ngan adik beradik ajer aku spOnser pun, makcik pakcik kene lah beli sendiri Oky.. bajet mak2 pak2 sedara nOn adO maaa.. hakhak =D
baju melayu ayah dah beli.. kain pasang tuk baju kurung ibu awal2 lagi aku dah sediakan, maybe skrng pun ibu duk tgah jahit baju die kOt.. adik beradik pOmpuan, aku belikan kain ela.. cOrak nyer cik yunie yang pilih, aku tukang bayOr ajer, hehe ^_^
tuk adik beradik lelaki pulak, asal nya nak belikan kemeja sOrg satu tapi diOrg tak nak, diOrg nak t-shirt sO terpaksa lah beli t-shirt ajer, tue pun aku cari yang ala2 corak kemeja ckit.. takde lah nmpak mcam t-shirt sngat nnt kan, huhu..
akhirnya setel bab pakaian2 nie semue, Otak pn dah tak serabut ^_^
nie ada satu cite lagi aku nak share ngan kOrg semua.. memula tema family aku kaler Oren, dah setuju semue.. alih2 sutie, makcik kecayangan aku tue bOleh pulak mntak tukar kaler tema, nak kan kaler marron pulak..
nasib baik aku tak start beli lagi barang2 yang melipatkan kaler2 time tue.. kalu tak, ade jugak nak kene sekeh tang2 tue jugak kang, huhu..
tapi maybe aku still ambik kaler Oren jugak tuk hari nikah aku nnt.. pulun nak jugak kaler oren nie, hakhak..



No comments: