Friday, April 23, 2010

::checklist; kad kahwin::

kad kawen aku dah siap dicetak ^_^
hal kad kawen nie pun satu benda yang aku bOleh wat karangan bahasa melayu kat cnie, huhu.. asalnya aku nak wat kad kawen sendiri, semangat weii.. idea dah ade, cOrak gambar semua dah ready..
tapiiii yang prOblemnya, kat laptOp takde sOftware yang aku guna tue.. asalnya aku wat kat kOmputer Ofis sO bile nak transfer ke laptOp, cannOt read.. frush tertOnggeng2 tau tak, huhu :( mcam2 cara ikhtiar, tapi tak leh jugak :(
kad aku reka tue dah siap sblOm balik kelantan dua bulan lepas lagi.. ingat kan nak pi cetak lah time tue tapi disebabkan ade masalah sOftware gitue, terbantut lah niat ku ini.. terpaksa lah buat kad kawen ready-made ajer..
tue pn aku buat kat perak, otw nak balik ke KL dah.. buat dlam ketidaksudian gitue beb.. yelah, aku semangat giler kan, tertiba tak dapat, frush lah weii.. en ridzuan yang uruskan semua, aku mmg dah betOl2 putus angin nak wat kad kawen time tue..
ermmm!! takpelah skarang pn kad kawen dah siap cetak ^_^ aku pun dah start sediakan guest list, mungkin awal bulan mei akan mula edar..
tapiii aku nak jugak kasi invitatiOn digital tuk kOrg semua ^_^
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sO to all my blOgger member, dOnt fOrget give me your address.. dijemput datang semuanya, kenal ke tak kenal ke, nO hal punyer.. bOleh kite berkenalan nanti..
dOakan tuk aku & en ridzuan ye ^_^

No comments: