Sunday, April 25, 2010

::aktiviti hujung minggu::

helOha.. kOrg wat ape tue? lepak umah ajer?
pstttt!! aku pecah rekOd semalam, dukkkkk umah seharian, hakhak.. dah lama weii tak duk umah hujung minggu tapi semalam takde lah aku makan tidO makan tidO..
semalam aku ngan cik yunie kemas & packing barang2, minggu nie minggu last kat sentul.. minggu depan kami akan pindah ke cheras.. lepas nie makin jauh lah nak pi keje jawab nya, huhu..
barang aku just tinggal pakaian2 & satu rak buku, yang lain nya aku dah angkut ke perak.. senang nnt takde lah kalut nak punggah dua tiga kali, lagi pun aku duk KL lagi satu bulan ajer, wat ape barang bnyak2 kan.. baju pun dah bajet tuk sebulan.. lelain nya semua sudah hantar balik perak & kelantan..
barang besar mcam almari baju, rak pakaian, tilam, mesin basuh, tv; semua aku kasi kat cik yunie.. lagi pun umah en ridzuan dah kOmplete sO malas nak ada dua tv, dua mesin basuh.. better bagi pada cik yunie, nak jual kan sayang pulak, huhu..
Oky lah cukup tuk hari nie, take care, have a wOnderful wekend ^_^


No comments: