Thursday, January 14, 2010

::kOmen jugakkk::

kOrg pernah dpat bOss yang cerewet tak? nie kes cerewet tak tentu psal, cerewet pda bnda yang tak spatutnya die cerewet.. mcam tu lah lbih kurang sifat & sikap big bOss aku yang sOrng tu..
gerammmm aku!!
pagi nie die masuk Ofis & amend drawing yang ktOrg gaduh2 smlam tu.. bile tengOk nOte kecik yang aku lekatkan kat drawing tu; 'alahai, nie pn die nak kOmen ke?'
kOrg tengOk kat kertas nOte kuning kecik atas skali tu ye.. tak nmpak sngat yerk.. mai cnie aku zOom dOkat ckittt :D
kOrg pham tak? 1st skali nak bgtau lah, aku nie bukan keje kat jbtan kerajaan smpaikan nOte kecik mcam nie pn nak letak kOmen.. tulisan Ok, susunan ayat Ok beb tapi part tanda seru yang dpersOalkan, tanda !.. tanda !.. aku tak leh trima hakikat, tak bOlehhhh.. migrain aku!!
knape tnda seru yang dipersOalkan, knape? spatutnya kOmen drawing aku, bukan kOmen ayat aku, erhhh!! tensiOn.. *aku & bebudak Ofis yang lain rasa die nak jadi cikgu tapi terbabas masuk kelas architecture, tu yang jadi ginie agaknya, huhu~
klu akhir ayat tu ade dotdotdot, agak2 kOrg lah mesti itu pn die psOalkan; 'why ade dotdotdot, ape yg dotdotdot nie nurul'
die siap sign lagi nOte kecik tu.. Ohh!! my bOss suke sain tau.. smue tmpat die nak sain, tiang tapak prOjek pn die sain tau.. kOrg jgn main2, haha =]]
nsib baik my big bOss nie bkan dOktor tau.. klu dOktor, msti die sain smue tmpat yang die buat operatiOn, hahaha..
peace, no war my bOss!! =D
P/s: klu bOss aku baca blOg nie, msti bnyak die kOmen kan.. ayat aku kan bnyak tanda !, ?, ...

1 comment:

nurulhuda said...

erm..best la cte nie.kalu bleh lpas nie bg komen kat bos lak k.bg kat dia tanda nie lak "?????"..hahaha..pas2,sign kat bwah dia k.yang benar siti nurulhuda...wkakaka.