Monday, January 18, 2010

::setelkan urusn achik::

sOri lah hjung mggu aku tak dan nak bukak blOg so arini aku update scara pukal Oky, hehe.. kite mulakan ngan ari sabtu dlu ye ^_-
ari sabtu aku setelkan hal achik.. slagi die duk KL nie, slagi tu lah aku kne tlOng die setelkan ape yang patut.. memula aku kne tlOng die setelkan psal medical check-up tuk his visa..
smue clinik panel area KL half day sabtu lepas sO aku sruh die cOll satu clinik panel kat subang, alhamdullilah bOleh jugak buat.. dlam kul 12pm gitu btOlak pegi subang ngan achik.. nsib baik tak sesat, haha *aku kan suke mkan 'buah langsat' atas jalan~
smpai clinik, awal lagi sebab appOiment achik kul 2pm sO kami pegi mkan dlu tapi kawasan cina beb.. susah gilerrrr nak cari kdai mkan.. lepas pusing cnie, pusing sna, kaki aku dah naik lenguh dah.. last2 kami nmpak restoren ayam a1.. serbuuuuuu!!!
1st time mkan kat restoren nie, tak tau yg restoren nie pun ade.. tak slah mencOba kan.. ala2 fast fOod jugak lah tapi berasaskan prOduk ayam a1 ^_-
mkanan nya murah2 jugak beb.. nasi ayam just rm4.90, nOn adO service tax.. murah kan?chicken chOp, burger, hOtdog.. smue ade =D

budak yg nak pegi australia, "kO mkan lah bnyak2 mkanan kat mlysia nie achik.. nnt kmpunan pulak, hehe"

menu aku & achik.. chicken chOp just rm6.90 murah kan?

abis mkan terus ke pOliclinik v'care kat subang square.. sharp kul 2pm smpai.. nsib baik takde Org, lengang jer.. gmbar cOunter jer smpat ambik, lepas tu dah mlas+ngantuk ar.. nsib baik takde Org boleh aku curi2 tidO, hehe ^_^

lepas pOliklinik tu kami gi SJMC tuk x-ray pulak.. kul 5pm baru balik umah.. dah smpai umah terus tidO tak sedar kan diri.. penattttttt

No comments: