Wednesday, January 6, 2010

::nutrigen liteyo yogurt::

knape aku asyik cite psal mkanan diet ajer nie.. adekah aku sdang mengamal kan diet, haha ^_^ kOrg jangan percaya lah klu aku diet ye, hehe.. non mungkin aku diet!!

pisstttt!! mai nak cite ckit, aku beli sluar jeans same saiz same brand ngan sblOm nie, tapi ari tu tetiba sluar tu ketat ngan aku, arhhh.. tlOng!! aku dah gemuk ke? @saiz sluar tu dah jadi kecik, haha :D

kOrg suke mkan yogurt tak?? well aku nie mmg suke mkan yogurt tapiii time ade nafsu nak makan lah, huhu.. semlam tetiba teringin nak mkan yogurt, ape lagi aku bedal lah beli smpai empat botol ^_-



mcam2 kaler, mcam2 perisa.. kOrg pilih jer nak yg mane yg berkenan di kalbu =D wah!! kira nak berdiet ke nie? haha ^_^

tapi lepas mkan yogurt kite blasah coklat pulak, kihkihkih..



mcam2 kaler, mcam2 perisa jugak, haha =]] diet yg tidak seimbang, huhu.. aku bukan nye nak berdiet sngat pun, gedikz jer lebih sebab tak percaya lain kali kne beli jeans up-up satu saiz lagi..

Ooh!! tidakkk =[

No comments: