Saturday, January 2, 2010

::punah azam tuk stop shoping::

serius aku ckap, semue brng nak beli.. tgk tu nak, tgk nie nak jugak.. arhh.. tension2 :P mcam mane nak hilangkan tabiat shoping menyoping klu dah mcam nie, huhu..
tapi aku still dpat kawal diri lagi.. tahan nafsu beb, tahan & berjaya walaupn terbabas terbeli satu dua brng, haha =D
mlas nk cite bnyak, korng layan tgk gmbar ajer lah ye :P antara kedai yg ktorg singah menyinggah *ade lagi kedai nya tapi yg nie aje sempat snap, yg lain dah kemlasan maa~
kedai pertama =D
mcam2 ade, kain langsir yg dah siap.. cntik2 :P
toto!! toto!! sape mau beli toto, murah2..
time nie dh tak larat.. aku duk depan kedai jer.. penattt beb, huhu..
kedai nie besttt.. naik giler aku tgk brngan diorg nie jual..
main longgok2 mcam tu je, korg pilih lah yg mane bkenan..
1st brng hantaran yg aku beli :P
nie aje brng yg aku sempat rembat kat NILAI.. takde lah bnyak sangat kan, haha =]] tu pn dh termasuk brngan tuk kawen nnt.. ade lah dua tiga barang yg aku dah beli..P/s: lain kali nak pegi NILAI lagi blh tak en ridzuan??

No comments: