Saturday, January 2, 2010

::shoping seharian::

lepas balik dr Nilai dlam kul 7 smpai umah kak ita.. ktorg letak barang2, tok & adik2 wan.. aku, wan, mak die, kak ita gerak ke KL pulak, kali nie destinasi kite ke SOGO.. kuat betul mak mertua aku nie shoping =]] bakal menantu pn lebih kurang jugak =D

aku betul2 dah penattt.. mak & kak ita nie tak penatt ke, dari tadi duk berjalan keliling baju jer.. aku & wan dah mengalah awal2.. jumpa tmpat duduk, duduk.. diorg dah siap baru diorg coll, haha ^_-

kali nie kat SOGO aku sempat beli satu brng hantaran aje & jeans tuk diriku *dh lama nk beli, skrg kan tgh SALE, ape lagi rembat lah sehelai~ brng hantaran pn aku dh start beli, senang nnt mlas nak pikir dah.. time ade SALE nie lah aku beli, brngan mahal pn dah jadi murah :P

dua plastik beg aje kali nie.. kurang ckit dr kat Nilai tadi kan, haha =]]

No comments: