Sunday, January 3, 2010

::jalan TAR + giant puchong::

ramai weii org lbih2 lagi arini ade psar mlam kat jln TAR.. rimas nya tapi terpaksa sebab tok nak jugak pegi.. die nk pegi beli kain psang, wat blik kampung nnt..
seyes aku ckap, kat NILAI ngan jalan TAR, tok maybe dah abis dlam $300-400 kot.. tu yg aku agak lah, yg aku tak agak tak tau lah kan, hehe =D bnyak betul die blanja mngalahkan aku, huhu =]]
aku pulak dpat than diri nie dr bershopping kali nie ^_^ berjaya weii, haha.. kali nie lah, esok lusa tak tau lagi..
kejap aje kat jlan TAR sebab nya tok dah lenguh kaki, hehe =D *kan aku dah ckap~ baru jlan satu cbang, ade lagi tiga cbang tak dan nak servey2 tok dah nak balik..
tapi sblOm smpai ke kete tau2 aje lah, kain psang 3helai, slipar 1psng, kain tudung, mkanan, air minum.. smue rembat =]]
otw balik umah ktorng snggah giant puchong kjap sebab mak wan & kak ita nak beli brng basah tuk masak mkan mlam nie.. aku tak follow masuk dlam, duk tang luar aje.. penattttt nak berjalan dah, hehe =D
balik pulak kne hujan, makin2 bertambah sakit kepala ku =[ tak sempat nak tlong masak mkan mlam aku tertido, telan panadol dua bijik tadi terus terlena *salah kan wan sebab die yg paksa aku mkan ubat~
P/s: takde sesi poto shoot djalankan kerna jurugambar nie dlam keadaan muddy mud.. *eden nk demam berjalan shoping aje keje nye, huhu =P

No comments: