Thursday, January 7, 2010

::ade Otak, pikir lah!!::

aku bengang betOl ngan sesetengah Org yg pentingkan diri nie.. ade Otak tapii tak nak guna.. klu bab benda lain laju jer pikir nya..
cite time nak balik keje smlam, aku park kete jauh ckit dr Ofis.. dah situ ade kOsong terpaksa lah park jugak.. *alah jauh ckit jer~
dari jauh aku nmpak ade van blOk kete aku.. bile dah smpai kat kete aku still relax lagi, kOt2 lah tuan pnyer van tu nmpak so tak yah lah duk hOn2 *jimat ckit bateri kete aku~ tapii bile dah lma tnggu kan, darah naik jugak lah..
aku hOn diOrg wat bOdoh jer.. aku hOn lagi, lagii, lagiii.. takde respOn pun.. time tu ade sorng apeck duk ke hulur ke hilir tgk aku hOn2 kete, die tgk no plet van tu & skali apeck tu ckap; "tuan die takde, kunci pn takde"
aku ape lagi, arhhh!! bOdoh nya, geram nya aku.. yg ko blok kete Org tu knape? pastu pegi pulak tmpat lain, tak pkir ke, klu ade Org nak kuar ke, ape ke kan.. dah tau situ kwasan Org keje, agak2 lah kan.. bengang betOl aku, takde Otak ke?? nasib baik nak blik keje, klu time pegi keje, tak ke aku lmbat msuk Ofis!!
gerammm aku.. rasa mcam nak tOreh2 jer tayar van tu, huhu.. agak nya kcian tgk aku, so apeck tadi alihkan kete majikan die yg park dOpan kete aku & bOleh lah aku lalu.. TQ :D
kpda smue knderaan2 kat Ofis aku tu.. klu ko dah blOk kete Org, pndai2 lah tiap 5min skali tgk kete kOrg, kot2 lah tuan kete yg kOrg blok tu nak kuar ke ape ke.. takde lah bunyi hOn tiap kali time nak balik keje.. bingitttt tau!!
hah!! lagi satu, bengkel2 yg ade kat Ofis aku tu.. dah tau kete buruk ko bnyak, cuba2 lah cari parking tmpat lain.. nie ko park jugak kat parking umum, smpai kan Org keje pn seksa nak park kete.. gerammm tau!! bile parking cantik2 ko blOk pulak, sakit ati aku!! *agak2 kete buruk tu bnyak sngat, ko jual kat tmpat besi buruk.. dpat jugak duit dr tersadaii mcam tu, menyemak jer~
kOrg ade Otak pikir lah ckit, hidup kwsan berjiran mcam nie.. *tetiba hidOp bjiran pulak~ jgn penting kan diri sendiri jer..
P/s: gmbar takde ye, sebab aku bengang giler.. mlas nak snap gmbar ^_^

1 comment:

Azlina said...

hee..he...bawak besabar nurul...rilex, selagi namanya manusia mmg bnyk ragamnye...ada yg tuhan bagi otak diorang pandai guna tapi ada juga orang yang tak tahu fungsi otak tu utk ape...contohnye mcm manusia tu la...otak ada tp akal x de.