Monday, January 25, 2010

::kenangan 1st date::

klu kOrg nak tau, tmpat pertama aku kuar ngan wan kat funfair.. cewahhh, kira tmpat romantik ler tu, hehe ^_^ siap dpat keizinan dari pak muda lagi; "kaklong, klu nak pegi funfair pegi lah" spOrting gitu pak sedara aku nie..
time tu 1st time ktOrg kenal.. kuar reramai tau, bukan berdua ajer, huhu.. funfair tue blkang giant batu caves sO mggu nie wan dtng, aku pun ajak die pegi funfair tue lagi, kira2 nya nak mengimbau 1st time kenal lah gitue, haha..
tue pn sengaja lalu ikut jlan batu caves.. memula ingat kan funfair nie bukak lmbat, alih2 kul 830pm gitu ktOrg lalu ia dah bukak, ape lagi ktOrg serbu lah..
nurul : nak main ke, mcam budak nnt kan, hehe
wan: knape pulak, main jer lah
nurul : taknak lah, kite jalan2 jer lah ye
wan : erm, yelah
"big doremon, boleh tak bagi saya pintu sesuka hati" hihihi =P
tapi wan dah tgOk ade Org main sO die pn nak jugak.. layan kan jer lah sikap bebudak die tu, huhu =D
die main aku yg pilih adiah, hehe.. main yg lain pulak.. excitect lebih tue, dah mcam bebudak skali tgOk, huhu

dah puas main, baru kami balik.. skali tgOk bnyak jugak hadiah nya, duit pn bnyak jugak kuar =]]

1st hadiah yg wan dpat, pnsil tuk kgunaan slma 3thun, haha.. bOleh lah aku kasi kat aqilah, huhu
2nd; small teady pink bear, bOleh jadi mOdel blOg aku kan =D
3rd; kungfu panda bear tapi kak ita nak, die nak letak dlam kete die.. sO aku kasi jer lah =D

4th; sepasang pink panter.. pinky! pinky!

5th; bntal peluk 'LOVE' adiah yg pling besaq skali kami dpat.. dah dpat adiah besaq sO bOleh lah balik :D

hmpunan hadiah2 ku, hehe.. lain kali bOleh pegi lagi ^_^ tapi bukan slalu lah, klu tiap2 bulan pOkai si wan nnt, haha

No comments: