Friday, January 15, 2010

::panduan pengantin::

sOalan tuk mmber2 yang nak kawen.. kOrg ambik rujukan kat mane ye? ^_^
klu ade abang ke, akak ke bOleh ambik rujukan dari dOrg kan.. tapi klu Org mcam aku nie, takde abang takde akak.. pada siape aku bOleh bertanya =[ *ayattt, mntak smpati betOl, haha~
aku nie suke kumpul magazine.. time skOlah mnengah, pulun duk kumpul REMAJA.. bile dewasa ckit, magazine DARA/NUR pulak.. sbelOm bertunang ari tu aku start kumpul PESONA PENGANTIN =D
dlam tu ade mcam2 panduan tuk sape2 nak kawen.. tips, panduan, cOntoh2 pelamin, baju pengantin & memacam lagi lah ^_-
aku pun blOm baca abis lagi smue magazine tu.. beli jer lebih tapi tak khatam lagi, hehe =]] so mulai skrng bOleh ler baca memalam.. nak kne khatam dlam tiga empat blan nie, haha..
P/s: sape2 nak khatam ngan aku bOleh lah jOin.. tetiba teringin nak bukak butik pengantin pulak.. tu lah asyik duk tgOk buku pengantin jer, huhu :P

No comments: