Tuesday, January 12, 2010

::penatttttt nya =[::

penat weiii mlam nie =[ tak dan nak wat autO publish tuk esOk..
balik keje aku terOs masuk dapOr; kemas2 dapOr, siap mOp lantai lagi.. kotOr sngat tengOk nya *jgan tanya knape tetiba balik terus kemas dapOr.. kerajinan melanda maa =]~ smpai tak sempat nak tengOk 'CINTA BALQIS', huhu.. mcam mane cite die arini? :D
lepas siap kemas dapur aku tengOk 'THE BIGGEST LOSER FINAL' =D aku dah agak Erik bOleh menang.. fuyooo!! bOdy die mngancam giler beb.. turun sparuh dari berat badan asal tu; 407paun =] hebatttttt!!
pas siap mandi, aku cuci baju pulak *guna mesin tapi gaya ckap mcam basuh tngan jer kan, haha~
sesambil cuci baju, aku lipat kain yang dah bertimbun2 tu.. a'aa, bertimbun2.. aku nie suke lipat kain tapi nak mula tu yang liatttt + mlassss ckit tapi klu aku dah start lipat ko bagi lah tiga bakul pun, aku on ajer =D
so, tu lah jadual aku mlam nie.. aku nak wat autO publish pn dah rasa malas.. mata pn makin lama, makin nak tutup.. tilam dlam bilik duk manggil2 dah tu, huhu..
oky, aku stOp cnie tuk mlam nie ye.. nak pegi layan bOrak ngan wan jap, pastu nak masuk tidO.. Zzz Zzz Zzz!!! selamat malam semue nya, smoga mimpi yang indah2 :D
P/s: klu dan aku update blOg kat ofis esOk ye tapi tak janji, keje bnyak maa.. nak pegi antar drawing lagi.. arhh! sape nak tlOng aku!

No comments: