Monday, January 4, 2010

::cadar baru ku =P::

dah lama sbnarnya nak beli cadar skali ngan comfeter.. ade lah servey kat jusco dlu tapi harge nya dOkat rm100++ tu pn dah lepas diskaun.. mahal sngat weii, cancel beli.. tak mau!! tak mau!! kne jimat skarang, hehe..
maka nya, time pegi NILAI ari tu kan aku ade lah terjumpa org jual cadar & comfeter, murahhh aje dlam rm29.. ape lagi aku pn rembat lah satu.. wan pn ade ambik satu, tu pn sebab aku yg paksa die beli, hehe =D *tapii aku yg kene bayar~
nak plih kaler pn susah beb sebab kbnyakan nyer corak bebudak, ade yg kartun barbie, doremon.. tak mau aku corak mcam tu ^_- cari punyer cari ade lah dua kaler yg berkenan di hatiku;
pink & biru
dsbab kan aku dah ade kaler pink maka nya aku ambik lah kaler biru pulak kali nie.. ptng smlam smpai umah awal so ape lagi, gigih pegi psang cadar baru =D
-
-
-
-
-
-
-
-
tantetttt tak?!!
bsama teman tido ku..
bntal bnyakkk sngat, time tido terpaksa lah letak kat bawah, huhu :P
empuk beb comfeter nye, smpaikan aku tido pn tak nak bagun pagi nie ^_^
*boss slahkan comfeter sya klu sya lmbat dtng ofis ye, hehe~

No comments: