Friday, January 15, 2010

::serammm sejukkk!!::

bile cite kat cik yunie & cik liza yang aku terkejut ngan labu sayOng tu, bukan mai lagi dOrg gelak kan aku, huhu.. skali ingat pun lawak jugak, bOleh aku takut kan bnda alah tu..
cite smlam pulak sblOm nak masuk tidO *aku Org takhir msuk tidO, dOrg smue tidO awal.. aku jer kul 12pm, kul 1am baru nak masuk tidO, huhu~ aku bOrak2 ngan wan dlam tepOn..
aku bgtau wan psal kes pecah rumah sebab aku dngOr ade umah kne pecah masuk, pastu aku nmpak pulak ade pOlis kat guard hOuse.. lagi kuar lah syak aku psal pecah rumah nie..
masa cite kat wan tu, aku bOrak dlam gelap.. aku nmpak lah kain baju kat yard tu berkibar2, melambai2.. aku dah naik seram time tu.. takutt weii dalam gelap pulak.. jantung nie tak yah kata lah, dupdapdupdap jer..
abis bOrak aku msuk blik, siap kunci pintu lagi
*kdng2 aku tak kunci pntu blik~ baru jer baring, pintu aku dah start gOyang.. mcam ade Org duk gOncang jer pintu aku tu..
cik yunie dah tidO mati agak nya.. lama jugak pintu tu dun..dang..dun..dang.. jantung aku nie lagi kuat dupdapdupdap..
aku tidO dlam ketakutan smlam, huhu :P
perangai aku mcam nie lah.. klu dtang berani, duk umah @opis sesOrg pun takpe tapi bile takut, bunyi kertas jatuh pun aku, berdebar gilerrrrr... takut weiii.. sebab tu aku tak tgOk cite hantu kat wyang, klu tgOk wajib ade bantal wat tutup muka, haha ^_^
P/s: smlam angin kuat, tu yg kain baju duk melambai2, pntu kene hempap dek angin.. slalu jugak terjadi tapi aku jer terlebih Over takut nya ^_-

No comments: