Tuesday, January 19, 2010

::kOlam air panas::

smbung cite xtvt ari ahad ^_^ *ade lagi satu cite~
tapi kali nie pn aku mlas nak cite.. kOrg layan gmbar jer lah, nie yang tak suke update cite lmbat2 nie.. mOod cite tu dah hilang, hehe T_T
lpas blik dari waterfall, kami snggah ke kOlam air panas pulak.. dOkat jer ngan waterfall tu *klu nak jlan kaki tu pnat jugak lah~
laluan tuk ke kOlam air panas diasingkan bagi pgunjung lelaki & pOmpuan tau.. canOt cmpur2 Oky, hehe..
rmai jugak Org time tu.. kOlam nie blkng skOlah agama.. aku pn lupa ape nma skOlah agama tu, hehe :D tmpat nie femes jugak klu kOrg nak pegi pun..
slalu nyer klu aku pegi tmpat air panas, lbih kurang mcam waterfall jer.. tapii kali nie, sbtOl nama nya.. kOlam air panas
panas giler wa ckap lu.. tak tahan weiii.. aku masuk kan tgan pn dah; "arhhh... panas, panassss"
klu kOrg rendam kaki dlam air pnas nie, dpercayai bOleh memudahkan perjalanan darah2 dlam badan.. mlegakan urat2 saraf.. mcam tu lah lbih kurang sO kaki sape nak masuk dlu ^_-

cik liza dah maintain berdiri, die yg mula brendam dlu.. lama jugak die brendam dlam air panas tu.. aku pn teringin jugak nak brendam.. ape lagi ambik baldi satu, isi air panas tu.. cari pOrt nak duduk, haha..

tapiii aku still lagi tak brani nak rendam kaki dlam air panas tu.. kan melecur kaki aku sape nak jawab kan, hehe ^_^

ambik kekuatan dulu tuk masukkan kaki, last2 masuk kan jugak.. memula tu, jap2 kuar jap2 masuk.. tak tahan panas weii.. si liza lah bagi mOral suppOrt; "jgan kuarkan klOng, than..lama2 Oky.." *mOral suppOrt kata nya, haha~

tuk 1st step, kite duduk dulu.. panas weiiii... btOl2 panas, agak2 nak wat air milO pn Oky nie

lenguh duduk, aku berdiri.. cpat ckit pjlanan darah aku kan.. lama tak lama lah.. aku dah syOk berendam dOrg ajak balik, huhu ^_-
tgk lah kesan rendam dlam air panas tadi.. paras betis je aku rendam pn =P
dlam kete pn still merah lagi, lama jugak tnggal bekas merah tu..
tapi best, abis hilang lenguh2 mandi sungai tadi T_T
P/s: lain kali bOleh pegi lagi, lain kali aku nak mandi pulak..

No comments: