Wednesday, January 6, 2010

::jemputan kawen alam siber =P::

klu dlu time nak antar kad kawen, msti mesej org tu.. sms org nie.. kOnun nak mntak almat umah lah sebab nak pos kan.. "aku nak antar kad kawen, kOrg sila mesej almat cOpat" gitu lah lbih kurang isi pati sms nya ^_^
>>tapii<<
skrng dunia internet.. letak aje kat buletin friendster, smue org tau.. tak pun skrng kan famous facebOok, uplOad ajer smue mmber2 dpat tgk kad kawen.. canggih giler beb.. nak Order kad kawen pun dah tak bnyak.. *klu dlu kne wat 500-1000kpg, skrng bOleh wat 200kpg jer, haha~
zaman sudah berubah, dunia mkin maju ^_^ ye tak?
mmber aku si fizie, lagi lah.. die main send dlam YM jer, huhu.. save trus masuk dlam folder =] *aku yg ajOr die sruh email sbnar nya, haha~ siap mntak adiah pling besar lagi, ewah!! ewah!! ewah.. nnt lah aku pegi cari ye :D
ape pun slmat pngantin baru aku ucapkan tuk fizie & nana yg akan mlangsungkan perkahwinan pada 14hb feb & majlis umah fizie pada 20hb feb dOkat keramat..
P/s: aku pegi umah kat keramat jer lah ye, sOgan nak gi umah kat klantan tu, hehe :P

No comments: