Monday, January 11, 2010

::kenduri kawen::

aku dtng ipOh sebab nak pegi kenduri kawen mmber wan.. wan slalu teman kan aku pegi kenduri mmber aku so kali nie kira giliran aku pulak ikut die pegi kenduri mmber die ^_^
kenduri nya dOkat kuala kangsar.. dlam kul 1130am gitu ktOrg smpai sebab nya wan janji ngan mmber2 yg lain.. awal giler dtng knduri kawen nie, hehe
Bandar Diraja Kuala Kangsar.. nak blik kelantan dah dOkat nie, nak balikkk bOleh tak?
mmber wan nie pompuan so kira kat perak nie mjlis belah laki die lah.. awal sngat kami dtng, kOnun2 nya bajet smpai ngan pengantin so terpaksa lah tungguuu dlu.. bOrak2 sembang2 *wan ngan mmber die jer lah, aku tukang dOngar, huhu~
kwasan terhad so terpaksa lah kami duk bawah pOkok manggis, hehe
ngan gaya2 smbang ahli pOlitik pulak tu, dah mcam persidangan bawah pOkok lagak nya, haha.. dlam kul 2pm gitu baru lah nmpak kelibat pengantin nya..
tantett baju pengantin kaler merah+putih.. lapOr dah nie, tunggu pengantin lmbat sngat.. bile pengantin duk jer meja beradap, ktOrng pun ape lagi pegi ngap same2 tapii bukan mkanan pengantin lah, hehe =]]
sblOm balik msti ambik gmbar kenangan ngan pengantin dlu ^_-
P/s: cik yunie tak ikut sebab die kat umah kawan die.. die teman aku dtng perak smata2 buat lawatan ke kedai tupperware jer :D

No comments: