Thursday, January 14, 2010

::lawak betOl::

aku ade cite lawak weii, kihkihkih.. cite lawak nyer pasal diri aku lah, hahaha ^_^
bile bagun tidO, tabiat aku; kuar pegi ruang tamu, pusing2.. tgOk kete kat bawah, tgOk cuaca.. pastu baru pegi mandi..
al-kisah nya pagi tadi, aku punyer lah terkejut, tergamam berdiri tegak dOpan pintu.. dlam ati berkata; 'benda ape tu, ade ape dlam tu, jinnie ke?'
kOrg nak tau ape yang buat aku terkejut sngat pagi tadi:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
haha =]] serius weii, aku takutttt giler.. tmbah2 pulak baru bagun tidO duk tgah mamai lagi, hehe ^_-
smlam time tido takde, tetiba bagun pagi nie ade pulak.. elOk cntik jer duk dOkat TV.. terbantut aku nak pusing2 ruang tamu..
nak bukak tak berani, kOt2 kuar nyer jinnie ke, ceplOs ke.. tak ke haru-biru aku nnt.. yunie dah pegi keje.. tnggal aku sOrg, didy pulak tidO lagi.. aku memang penakut klu bab2 mcam nie..
pdhal kat umah sutie pun ade jugak.. bOleh aku tergamam tgOk benda alah nie =P
so pagi tadi aku pegi keje tanpa pusing2 ruang tamu =[
rupanya cik yunie punyer labu sayOng daa.. dia isi air dlam tu, besttt sejuk giler, nyaman je tekak bile mnum nya :D
P/s: jgan jadi penakutt tak tentu psal mcam aku ye, haha =]]

1 comment:

nurulhuda said...

aper daa..tunang saper la yang penakut sgt nie.ngan labu sayong pun takut ke??blum labu labi lg...wkakaka...