Friday, January 1, 2010

::malam tahun baru::

azam tahun baru aku nk update blog tiap hari =]] bOleh ke?? aku cuba lah ye.. klu smpat aku update, klu tak smpat aku wat auto publish.. kira tiap ari jgk lah kan :P
wan dtng mlam thun baru tapiii kami tak sempat nak tengok bunga api smlam =[ stkat dengar dum dam blkang umah aje, nampak nya idok.. wan pn dah smpai umah aku dlam kul 12am gitu..
yunie & liza dah kuar tgk bunga api ngan
pacar masing2, aku yg nak tengok bunga api, diorg yg dpat.. mane aci kan?! =P
so mlm thun baru aku berdating ngan wan =]] sbnar nya kami otw nak ke umah kak ita sbb bakal mak mertua aku aka mak en ridzuan kite nie duk situ.. dah semggu dia dtg sbnar nya, tapi aku je tak pegi jenguk lagi =p so mlm tahun baru aku berjumpa mak mertua lah gitu =D
esok kitaorg nak pegi bershoping?? ke mane?!! tungggggguuuu =P selamat tahun baru 2010 semue nya =D

No comments: