Friday, January 29, 2010

::nOstalgia silam::

tgh kemas2 kOtak pusaka dlam bilik, terjumpalah buku ayat jiwang aku dulu2 *agak2 kOrg nak ayat jiwang, bOleh mntak ngan aku nnt, mcam2 ayat adO :D~ dah 4,5 thun kOt buku tue, time aku study dulu mmg dah ade.. belek punyer belek terbaca lah satu lagu lama..
kOnun2 nya nie lagu semangat ktOrg time blajaq dulu lah, hehe.. sO mai aku karangkan tuk kOrg ye, jOm nyanyi sama Oky.. tetiba arini nak mngembalikan nOstalgia time study pulak ^_^
terkenang dan terbayang
tak dapatku lupakan
tapi sayang semuanya tinggal kenangan
temanku, kasihku
ku ingin seperti dulu
bersama jelajah dunia
kekuatan, kebanggaan
bebas dan terus berjalan
kenangan tak mungkin ku lupakan
ku harap teman semua
dapat bersama semula
perjuangan kita masih belum pudar
kemananya teman setia
perjuangan
ku ingin kan semua
bersama semula
windu nya kat kOrg smue, hukhuk.. bile kita dapat ketemu lagi, cOntact2 lah.. bOlehlah kita merapatkan lagi hubungan, cewah ^_-
lagu Bersama Semula nyanyian ACAB, klu tak silap lagu nie max yang kasi.. 'max dimane kamu, watie windu sama kamu' klu kOrg nak tau max dulu panggil aku watie..
knape watie? sebab watie salah satu watak lakOnan erra fazira (sembilu kOt) semue pOmpuan kat kOlej yang die rapat, die akan panggil ngan nama watak cite erra; ade nurul ain, maria, hihihi..
ape pn, kepada smue my frendz, i misz u alwayz ^_^







No comments: