Tuesday, August 9, 2011

::special untuk achik =)::

disebabkan kerja nOn-hadO makanya aku pun membizikan diri cari kerja sendiri, ahak!! ^_^

hardisk tak bawak hari nie, tertinggal sebenarnya dalam handbeg satu lagi, dengan kabel phOne sekali tertinggalnya sO menjawab lah tak bOleh uplOad menu bukak pOsa semalam, huhu..

jadi terpaksa lah gali gambar yang ada dalam PC =D dan terjumpa lah gambar ini ^_^ special untuk adikku yang jauh di perantauan
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
rindu tak dengan wajah ini? *bukan si baju kuning tue~
hebat tOl, nenek ku pakai earphOne dah ala-ala DJ beb!!! kihkihkih =_=

sedang berwebcam dengan cucunya ^_-

gambar lama dOkat setahun kOt, dua tiga hari lepas aku kahwen tapi tak sempat nak uplOad sO baru hari nie tayang, hakhak..

kepada achik:
sedang menghitung hari mau pulang? sabaQ tau, lagi 21 hari ajer pOn.. iQbal & naQib menghitung hari jugak sObab nakkan hadiah diOrg, hehe

P/S: lagu raya sudah kedengaran
sayup-sayup kat Opis nie ^_-

3 comments:

Kalin87 said...

wow... hebat nenek awak yer... dah follow awak... :-)

museiP said...

mantop mantop..lg 20 hari nk balikkk

nurulhuda said...

museIP;

adakah kamu adikku yang dimaksudkan dengan entry diatas? hakhak..