Wednesday, August 17, 2011

::ke sana lagi kita yOk!! =D::

cuaca Oh cuaca!! kenapa engkau best sangat kalu dapat sambung tidO? kenapa kO taknak buat cuaca gini time wekend, huhu.. mata aku layu jer tahan mengantuk dari tadi =_=
v
v
v
v
v

dalam tandas pun sempat lagi bergambar, ater tandasnya cantik berkapet siap kO bOleh guling-guling lagi, hakhak..

kalu tandas gini dalam bilik aku kOmfirm tak keluar.. kejap mandi, pastu mandi lagi, lelama aku pun tidO dalam tandas, hehehe
v
v
v

sementara menunggu incik ridzuan dalam tandas ^_- lama Oke dia dalam tandas, bertapa apa dalam tue, huhu.. tau lah tandas cantik, huhu..

sesambil menunggu mereka-mereka yang lain datang jugak sObab tak tahu mane tempat berbuka yang sebenarnya, hehehe
v
v
v
v
v

berbuka di the legend hOtel again ^_^ kali nie buka puasa dispOnser by department incik ridzuan..

nasib baik kali nie menu lain pulak, tak sama macam menu hari tue =D menu kali nie lagi bestttt siap ada kambing panggang lagi siap tergOlek macam ayam gOlek gitue tapi ai tak makan kambing lah.. syOk jer lah tgOk ia tergOlek situ, hahaha


menu aku =_= percaya tak?
nie pinggan pertama maa, hehe..

ramai sangat Orang, malas nak berebut sO ambik kuih dulu sudah pastu secOnd rOund baru melantak nasi briyani baikkkk punyer!! ^_-

menu banyak sO lama jugak lah stay kali nie.. gambar lain nOn hadO, ater sibuk mengisi perut tak kuasa aku nak ambik kamera dalam handbeg =)

adalah dalam empat rOund kOt aku nagn incik ridzuan pusing meja tempat menu yang diakhiri dengan marshmallOw cOklat dan aiskrim ^_^ lepas tue bersandang tak leh bangun =p

Ish!!! macam mane nak diet nie, kalu tiap hari makan besar, ahak!!

No comments: