Friday, August 5, 2011

::ade kerja kOsong tak?::

ya ampun, bOsan yang amatttttttt!!!!

seyes beb!! kat Opis takde kerja, datang tunjukkan muka, bukak internet, kul 5pm punch card balik, tue lah halnya dua hari nie =(

mungkin pOsa kOt sO incik bOs pun malas nak kasi kerja, sObab pOsa jugak aku jadi bOsan.. kalu tak, bOleh mengunyah makan kacang, ahak!!

aku dah siapkan claim OT bulan nie =) aku pun dah isi leave fOrm untuk chOti raya nanti, hakhak.. ater, takde kerja kan? hehe =_=

sO apa aku nak buat lagi nie? meja dah kemas, sampah takde, layan FB pun dah bOsan.. bOringggggnyaaaa =(

kalu lah disuruh balik, bOleh jugak aku settelkan kerja kat rumah; basuh baju, lipat kain, kemas rumah.. masak menu bukak pOsa karang, betOl tak?!!


1 comment:

fairus said...

WAH.. BAGUSNYA TAKDE KEJE...