Thursday, August 11, 2011

::majlis pertama =p::


majlis rasmi pertama Opis incik ridzuan yang aku hadirkan diri =_= masih lagi dalam prOses berkenalan dengan isteri-isteri member die yang lain *ahak! gaya macam isteri YB pulak~

disebabkan aku Orang baru sO ambik masa sikit, kekadang pikir macam Orang sOmbong pulak, ater teman kan pemalu, penyegan nak bertegur-sapa, huhu ^_-


dari Opis terus ke The Mall, malas lah nak balik-balik mandi, rumah jauh kan =D lepak The Mall dalam sejam kOt, pastu terus ke Legend hOtel kat sebelahnya..

satu kepala RM88 dan kami haruslah makan free sObab semua dispOnser Oleh syarikat kOnsesi under incik ridzuan ^_-

makanan pun banyak, ada nasi putih, nasi briyani, mee gOreng, lauk bermacam jenis, rOjak buah, puding pun bermacam jugak dan aku haruslah makan semua benda yang dihidangkan ^_^

gambar takde, kata Orang baru sO haruslah sOgan nak bergambar bagai, hihi..


siap ada kasi cenderahati lagi yOu, sOrang satu pulak tue.. apa ada dalam tue, jOm skOdeng
v
v
v

biskut raya =D *belOm rasa lagi~

sekian sahaja cerita buka pOsa saya semalam, disebabkan makan makanan berat awal sangat sO saya kelaparan yang amat pagi nie =( kat rumah takde nasi untuk sahur dan saya malas nak wat bising pepagi buta bersilat masak di dapur =_=

No comments: