Monday, August 22, 2011

::berbuka 20ramadhan::

sabtu lepas kan pi puchOng sO alang-alang tue kita buka puasa kat sana ajer lah sObab malamnya aku tidO di rumah kakak incik ridzuan ^_^
v
v
v
menu pilihan incik ridzuan, katanya dah lama tak makan kat pizzahut sO aku pun angguk setuju sObab aku pun dah lamaaaaa jugak tak makan =)


kenapa aku tgOk si dia semakin muka keanak-anakkan.. Owh!! adakah pipi tembamnya itu, ahak!! sOri dear tapi ayg suka pipi macam tue, sedap sikit nak cubit ^_-


adakah lengan aku makin besar @baju tue yang makin mengecil? tetttt!! =_=
v
v
v

menu pilihan =)

dipilih Oleh incik ridzuan sObab time nie aku melilau cari atm, punyer lah besar IOI mall sampaikan lenguh kaki mencari RHB atm.. adusss!! susahnya bank nie =( lain kali kene standby duit dalam maybank @dalam kreadit kad, lagi sOnang kan ^_-

nak beratur dapat meja pun full beb!! disebabkan teringin bebenar nak makan sO terpaksa lah tunggu turn jugak, huhu..

kepada mereka yang tidak puasa, silalah hOrmati Orang yang berpuasa.. dah siap makan cepat-cepat lah angkat bOntot kasi Orang lain pulak.. jangan lah lepak lelama, kalu nak lepak bOrak jugak, tue ada seat kOsong kat depan mall, lepak lah puas-puas kat situ =)
v
v
v

tunggu menu yang ktOrg Order pun kemain lamanya.. mereka yang sampai lambat dapat dulu, yang ktOrg sampai awal nie, lambat pulak, huhu..


menu berbuka nie semuanya dalam satu set kOmbo cuma prawn Olio tue ajer yang aku add On =D


disebabkan kurma takde, kuih pun takde sO inilah pengganti kuih ktOrg tuk berbuka =_= udangnya tiada sObab dah kehabisan stOk =(


menu utama ^_^

rasanya nie pizza yang paling latest kOt, al-maklumlah dah lama tak makan, hehehe.. aku tambah extra chesse sO Ermmmmm!! Oke, stOp nantikan batal puasa pulak


prawn Olio dia sungggguhhhh lah lazat =) nie kali kedua aku makan prawn Olio, yang 1st time dulu takde sesedap ini.. agaknya lain pizza, lain tukang masak kan, huhu

sekian, cerita berbuka kami berdua, ada sapa-sapa dah terliur ke? petang nie bOleh bukak pOsa dengan pizza Oke!! =_=


P/S:
tak puas makan prawn Olio,
nak try buat sendiri pulak lah..
Oke, nak bOleh cari resepi sekarang =p

No comments: