Friday, August 26, 2011

::kerja rumah semua sudah settel =)::

semalam kan aku half-day sO dalam kul 1pm gitue cepat-cepat drive kereta balik rumah =) masa begitu berharga sekali, hakhak

bila dah sampai rumah semua kerja nak buat dulu, itu nak buat ini nak buat.. hah!! sudah, ada masalah pembahagian tugas nampaknya, hehehe..

harus bertenang then kerja-kerja mengemas akan dapat diselesaikan dengan jayanya ^_^

incik ridzuan takde sO mengemas lah aku keseOrangan, bagus jugak sObab aku suka kemas sesOrang =_=
v
v
v
v
v
ruang tamu => settel ^_^

ruang makan => settel ;)

dapur => settel T_T

sama jugak ngan semua bilik tidur dan bilik air, semua settel =)

lantai siap mOp sampai habis aku punye pencuci lantai, lantai bilik air aku berus berkilat ;p kain baju dah lipat, pinggan mangkuk semua basuh, sampah semua dah buang =D

siap semua kerja pun ngam-ngam dengan time berbuka ^_- bagus sObab dah kepenatan, kelaparan terus bOleh ngap makan, hihihi..


No comments: