Friday, August 12, 2011

::nasi briyani => superb::

apasal tetiba aku nak makan nasi briyani nie? Oh!! tekak ku =) selalunya hari jumaat gini, aku akan lunch tOgether dengan incik ridzuan ;p tempat tujuan adalah
v
v
v
v
v
nasi briyani die superb betOl lah, kalu bOleh tiap hari aku nak makan sini, hakhak..

dulu selalu jugak makan dengan bebudak Opis tapi sekarang semua dah malas nak drive pi makan jauh-jauh sO aku heret incik ridzuan laa temankan aku =_=

pilihan aku adalah nasi briyani dengan ayam masak merah, waduh! waduh!! sOdapnya ^_-

walaupun incik ridzuan tak suka cara kedai tue masak ayam *katanya cili tak pecah minyak~ tapi aku peduli apa, tetap nak jugak, huhu..

disebabkan si dia tak suka ayam masak merah tue sO sOlutiOnnya, aku mintak ayam gOreng then curahkan masak kurma yang disertakan dengan set nasi sO jadilah ayam masak kurma untuk si dia tersayang, hehe

aku tetap nak hadap ayam masak merah jugak ^_^ harga RM7 sepinggan memang berbalOi sampai petang aku kenyang =)

Oke!! sudah lapar sekarang, tue lah buat entry pasal nasi lagi tetengah hari nie sO menjawablah nak nasi briyani tue.. ada sesiapa nak tOlong pi belikan? Please *_*


P/S: menu bukak pOsa hujung minggu;
nasi briyani dengan ayam masak merah =)

1 comment:

ketawariang said...

yummmy...sedapnye...
tiba2 teringat beryani gam kambing kt batu pahat...huhu

Jom join ketawariang's 4th anniversary Giveaway : Saya nak hadiah dari ketawariang!