Wednesday, August 24, 2011

::bagaimana agaknya raya tahun nie?::

tahun nie tahun kedua aku dan incik ridzuan raya bersama dan tahun nie kalu ikutkan giliran raya di kelantan =)

tetapiiiiii disebabkan yunie nikah raya kelima sO saya dengan ini mengisytiharkan;
"tahun nie kita balik raya perak dulu ye B =)"
incik ridzuan haruslah senyum memanjanggggg..

kebaikanku ada makna, syaratnya raya tahun depan dan depannya akan balik kelantan dua tahun berturut-turut, hakhak =_= *incik ridzuan tidak puas hati pulak, fair apa?~

bagaimana suasana raya tahun nie agaknya ye!! yang pasti akan ada dua suasana yang berbeza, Ermmm!!

bagi family incik ridzuan, tahun nie merupakan tahun pertama raya tanpa adik tersayang, arwah DIK KI =(

arwah tinggalkan kami hampir sembilan bulan lalu..

selepas sembahyang raya, insyallah aku akan menziarahi pusara arwah.. semOga mak mertuaku dapat mengawal emOsinya nanti.. uwaa!! aku taknak bayangkan weiiiiii =(

**********
di belah family aku pulak, haruslah raya tahun nie akan meriah sObab tahun nie kami terima Orang baru, welcOme tO Our family my adik ipar, JAI =_=

dan semakin meriah kerana tahun nie adikku, ACHIK akan pulang beraya di kampung setelah hampir setahun enam bulan berada di Australia =D

ibu, yunie dan adik yang lain dah start kemas apa yang patut ^_^ aku pulak tahan mengantuk kat Opis nie, huarghhh!! mOde balik kampung dah tiba, tak sabarnya nak balik raya ^_-


No comments: