Friday, August 26, 2011

::mOh ler kita balik kampung =)::

Insyallah lepas berbuka.. Erm!! kul 10pm gitue lah, lepas berbuka jugak kan =) aku dan incik ridzuan akan bertOlak pulang ke perak ^_-

kOnvoi bersama kami adalah dua buah kereta iaitu kakak iparku dan kawan incik ridzuan.. laluannya jalan lama; sungai buluh-ijOk-manjung-pantai remis..

highway? mesti jem teruk kan tapi ikutkan semua jalan sama jer jem nya, dah nama pun musim perayaan, betOl tak? =_=
v
v
v
beg baju dah siap packing =)

percayalah satu beg sahaja tuk baju aku dan incik ridzuan =_= beg paling besar kat rumah, ahak!! terkejut ibu, bawak beg besar, macam nak pindah pulak gayanya =D

barang-barang sampingan yang akan dibawa bersama =D kalu balik kampung tak penuh kereta memang tak sah.. tiap kali balik, tiap kali penuh =)

"bOleh tak kalu satu hari nanti bawak balik beg baju ajer, hehehe..."

nie baru berdua barang dah penuh kereta, tak bOleh nak bayangkan kalu ada anak nanti.. kene tukar kereta besaq sikit lah alamaknya, ahak!! *mOtip!!~

semOga perjalanan malam nie akan selamat tiba di destinasi, takde jem dan dOakan perjalanan kami ye T__T


1 comment:

yusuflaili said...

Salam;
selamat pulang..jangan lupa baca doa sebelum bertolak...