Monday, August 15, 2011

::seri pacific hOtel's buka puasa::

jumaat lepas (12/08/2011) masuk hari ketiga aku tak masak untuk berbuka pOsa, hahaha.. ater, tiap hari ada jemputan untuk bukak pOsa sO buat apa nak masak kan ^_^


gambar lOt parking harus ambik kalu tak menjawab kO nak mencari kereta nanti =D

harap maklum gambar huha-huha takde sObab nie majlis dengan gengkawan incik ridzuan sO haruslah aku malu macam tikus, hehe..

kalu dengan bebudak Opis aku dah lama dah pOsing sakan, hakhak.. tunggu this @ next week Oke!! =_=

gambar menu pun tak snap, ada Orang lebih tua kat meja ktOrg sO haruslah aku penyegan sikit nak ambik gambar, hehe..

buffet makanan lagi banyak dari legend hOtel sampaikan balik rumah pun still lapar lagi, hahaha.. ai tak makan nasi itu pasal lapaq, cuit nasi incik ridzuan ajer =D
v
v
v
v
v

menu paling berat aku makan satay lah kOt, yang lain semua benda simple-simple like kebab, yOng taufu, rOti pita, kuih, kek..


kek cute, semua perasa aku ambik tapi yang paling best Ofcos cOklat mOist, nyammyyy!!
v
v
v
v
v

siap ada live band lagi tau, haha.. kagum sObab semua lirik diaOrg hafal, kO mintak jer nak lagu apa semua bOleh nyanyi ^_^


videO yang sempat aku recOrd khas untuk kOme semua ^_^
v
v
v
v
v

diakhiri entry dengan muka incik ridzuan yang kekenyangan sambil pegang satay.. paksa dia habiskan satay tue sObab aku dah ambik sepinggan tapi dia pi tambah lagi sepinggan, huhu..

harga buffet ramadhan kat seri pacific hOtel tak pasti dengan tepat tapi kalu tak silap RM90++ ^_^ seri pacific hOtel kat the mall, sebelah PWTC =)

No comments: