Wednesday, August 10, 2011

::sana-sini jalan jem =(::

perasan tak? selama kita pOsa yang dah masuk hari ke-10, semua jalan mesti jem teruk.. pagi jem, petang pun jem =( belOm lagi kat pasar ramadhan, huhu..

yang herannya jalan yang tak pernah jem time hari-hari biasa pun bOleh jem bila bulan pOsa.. heran teman, heran!!

pagi nie aku keluar rumah jam 630am.. anak jiran aku tak pi sekOlah lagi, aku yang masuk 830am keluar dulu, haha.. sObabnya hari nie ktOrg berkereta sO nak taknak harus keluar awal =D kalu tak menjawablah kO dalam jem..

hantar incik ridzuan dulu kat Opis dia melalui jalan kuching yang sememangnya femes dengan jalan jem; dari kul 630am,kul 8am baru sampai =( penat duk dalam kereta, kebas bOntot tau!!

pastu turn aku pulak, memula jalan clear baik.. sampailah kat area PWTC *agak-agak ajer, teman tak tahu nama jalan lah ;p~ jem teruk beb!! panjang giler, sampaikan aku terpaksa pOtong Q *tue pun sObab hampir tersalah masuk jalan, hehe~

jalan nie jarang jem tau, dari dua line dah jadi tiga line, semua nak pOtong Q termasuk lah haku, hakhak.. ater, teman dah lambat!! nasib baik pak pOlisi enggak hadO =D

kekadang aku yang naik mOtor dengan incik ridzuan pun bOleh jem, nie kan pulak kereta.. nak buat macam mane lumrah duk KL, hari-hari jem lah *duk kelantan pun jalan jem jugak~

kan bagus kalu aku ada helicOpter sebijik, bOleh bangun lambat tapi sampai Opis sharp.. Eh!! kOrang naik kereta laa, aku jer naik helicOpter.. hakhak!!


No comments: