Monday, August 15, 2011

::biskut raya hOmemade =D::

harus bangga dengan diri sendiri ^_^ tahun nie buat pertama kalinya aku tak beli biskut raya, semua hOmemade =D hahaha

ai takde kemahiran buat biskut raya itu pasal suka membeli ajer tapi kalu biskut simple tak payah bakar dalam Oven tue ai reti lah =)
v
v
v
v
v
cOklat badam =P simple as ABC.. cewah!! berlagak pulak, kihkih

biskut pertama siap diisi dalam balang, hakhak.. semangat betOl macam lah aku raya KL siap buh dalam balang tue =_=
v
v
v
v
v
biskut semperit tapi aku panggil biskut dahlia.. ini memang keteraran incik ridzuan, memang tak bOleh lawan dia buat biskut raya ^_-

sabtu dan ahad lepas misi siapkan biskut semperit yang Orang tempah, hOmemade sO makan masa sikit =D lepas dah settel yang Orang tempah baru buat tuk diri sendiri..

minggu nie nak buat cOrnflakes cOklat dan kurma badam bercOklat.. hambik kO!! semua berasaskan cOklat aku buat, hahaha

kurma ada tiga kOtak tak usik dalam peti ais sO better aku buat kuih raya kan? aku ada cOklat putih yang tak tahu nak guna untuk apa sO sesuai ke guna cOklat putih yer?!!

sekarang nie mesti semua Orang dah start buat persiapan raya kan?

No comments: