Monday, August 22, 2011

::shOping raya sesi pertama::

cerita selepas berbuka puasa, haruslah nak shOping dulu sebelOm balik rumah =) ater, nie baru nak shOping raya tau!!

dah sampai puchOng, haruslah singgah ke IOI mall =_= kalu tak, tak kuasa aku nak ke puchOng semata-mata nak shOping kat juscO, huhu..

raya nie memang bajet nak beli kasut baru, merangkap kasut kerja sekali.. kasut yang sediada pun dah lusuh bebenar.. lain dari tue, ingat nak beli handbeg =) then tudung.. nO baju ^_- *bOleh caya tak?~

incik ridzuan pun nak beli kasut, jenis sandal laa.. sandal dia putus hari tue, tak berganti lagi =) baju kemeja dia pun belOm beli lagi.. baju melayu belOm siap jahit lagi, kalu tak siap jugak sO terpaksa lah pakai kemeja di pagi raya, ahak
v
v
v
v
v
hasil rembatan incik ridzuan =) lima pasang, Over tau!! hehehe..

incik ridzuan tiga pasang sahaja, lagi dua baju untuk ayahandaku dan ayah mertuaku =_= ai belanja, kan dapat bOnus tahun nie =)

beli baju incik ridzuan banyak takpe sObab baju tue lah akan jadi baju kerja dia nanti.. dua dalam satu maa!! ^_^ lagipun aku dah bOsan tgOk baju dia kaler lebih kurang sama jer.. tuan badan Oke, aku pulak yang Over, haip!!
v
v
v
v
v
kasut raya dah jumpa ^_^

tudung pun aku dah beli, cuma tinggal satu kaler lagi belOm ada =) tue takpe, nanti-nanti lah.. handbeg pun belOm jumpa lagi..

Ohh!! malas lah cerita pasal handbeg =( aku ke IOI mall takde berkenan, OU pun sama, juscO kepOng pun takde, ke SOGO dua tiga kali pusing pun takde berkenan, arghhh!! kenapa aku cerewet sangat nak beli handbeg tahun nie =(

incik ridzuan dah fedup bawak aku ke mall, semuanya tak berkenan.. Erm!! kalu takde yang berkenan jugak terpaksa lah guna handbeg kawen dulu tapi aku nak beli handbeg sObab nak guna tuk pi kerja sekali =) nie kes dua dalam satu jugak nie, hihihi..

misi mencari handbeg akan ku teruskan jugak, harap-harap ada yang berkenan kali nie.. ke aku kene beli Online ajer supaya kaki tak lenguh, incik ridzuan pun tak bising sObab tiap kali ke mall balik tangan kOsong, huhu..

ada sesiapa tahu blOgshOp nak beli handbeg cun-cun tak?? kasi lah, nak tgOk jugak =)

No comments: