Tuesday, May 10, 2011

::pusing kepalaku pusing::

satu sOalan tuk kOrang yang ambik cOurse architecture,
tak kesah lah kat mane sekalipun.. dalam ke luar negara..

kalu ada masalah kat tapak prOjek, drawing mane yang kOrang akan refer dulu?

cuba habaq mai sat..

cOntract drawing ke? cOnstruction drawing ke? tender drawing ke? kalu ketiga-tiga drawing nie berlainan? apa pulak yang kOrang akan buat?

arghh!! aku dah start tensiOn, macam mane nak buat nie..

yang geram dan sakit hatinya, prOjek nie tahun 2009, kenapa baru sekarang ada masalah.. pastu incik bOs duk tanya;
kenapa kat sini A? padahal main drawing B, kenapa nurul, apa masalah nya?
nie mai saya jawb yer incik bOs;
saya buat ikut arahan incik.. kalu A incik kata, A lah saya buat.. tak kan pepandai saya nak design kOt.. pastu lagi satu, kenapa incik tak check dulu drawing tue sebelOm hantar ke client & cOntractor..
arghh!! makin kusut aku jadinya.. drawing dah dua tahun lepas, macam mane aku nak ingat..

benda lama, memOri aku dah full...

P/S: entry takde mOtip besar pun, cuma nak
hilangkan beban kat kepala hOtak nie ajer..

No comments: