Monday, May 9, 2011

::hari ini saya puasa lagi::

kOrang dah makan tengah hari ke? makan apa tue? cik nurul berpOsa lagi lah hari nie =D hari kedua..

malam tadi makan malam merangkap sahur terus, hihi.. makan ramai2, family pak muda datang sekali.. semalam aku kerja dari pagi, kul 6pm baru balik, nasib baik cik yunie ada sO dia yang tOlong sutie masak semua..

menunya ikan siakap dan ikan bawal masak tiga rasa.. fushh!!! terbaekk.. pastu ada gulai lala, ni aku tak makan.. ada sayur campur jugak.. sutie buat salad buah, nie aku bedal sebelOm makan nasi.. sempat jugak nampak sutie buat bubur jagung+keledek tapi aku tak sempat makan semalam, perut dah penuh.. kalu karang ada lagi, rezeki aku lah tue bOleh merasa sama=D

apasal cerita bab makanan nie? aku pOsa lah..

makan kul 9pm gitue tapi still lagi tak lapar sampai sekarang, bagus sO aku teruskan jugak niat pOsa walaupun ada gOdaan dari ain dan kak intan, hakhak..

kenapa bOleh tahan sObab malam tadi aku melantak dengan banyaknya.. tidO pun dengan perut yang penuh kekenyangan beb, buruk perangai betOl kan? haha

Erm!! apa menu nak berbuka karang yer? hari nie ada pasar malam ke, jap nak pikir dulu..




No comments: