Thursday, May 19, 2011

::Oh tidak! dah naik laa::

malam bila entah dah lupa tapi still lagi bulan nie, kalu tak silap sebelOm balik kelantan sO kOrang cOngak lah sendiri yer ^_^

temankan sutie pi kedai emas.. entah angin apa tertiba kat Opis dapat SMS dari dia
blk kul brape? teman g kedai emas, hehehe
aku On jer, sambil cari makan malam tue =) tak pi jauh pun dOkat rumah ajer.. pi pasaraya OTK, kat situ ade kedai emas Orang melayu yang punyer =D
v
v
v
bling bling mata hitamku tgOk harga emas dah naik ;P

sutie lagi lah bling bling tak tahu nak pilih design mane, hakhak..

bukan cerita harga emas yang aku nak stOry kat sini walaupun ade jugak lah sangkut paut sikit ngan tajuk di atas tapi cerita
v
v
v
v
v
nampak penimbang sO mintak duapuluh sen ngan sutie =D dah lama tak timbang berat badan.. agak2 naik ke turun sO apa lagi cepat2 pi naik penimbang tue, letak duapuluh sen then
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
akhirnya, sasaranku 50kg tercapai sudah ^_^

tapi rasanya tak tercapai sangat kOt sObab hari tue aku timbang dengan kasut sekali, ahak!! lantaklah, bukan berat sangat pun kasut aku tue..

aku suke!! aku suke!! sampaikan si haziQ cakap
Orang lain berat badan naik sedey, kaklOng gelak suka pulak.. pelik lah kaklOng nie!!
apa aku nak makan nie supaya berat tue maintain sampai bila2.. agak2 bOleh tak? huhu..

No comments: